Hooldus / teenindus

Hoolduse ja teeninduse töö korraldamiseks on oluline hea töövahendi olemasolu tarkvara näol. Directo sobib hästi ettevõtetele, kes tegelevad seadmete või masinate paigaldamise ja hooldusega. Directot kasutavad sellel eesmärgil näiteks autoteeninduse ja –remondi ettevõtted.

Peamised hoolduse/teenindusega seotud võimalused on järgmised:

  • Kliendi murede, remondi või hooldusvajaduse registreerimine
  • Aegade ja töötajate broneerimine kalendris
  • Töökäsud tegijatele
  • Tegija märgib peale töö valmimist aja- ja materjalikulu, mille kohta esitatakse kliendile arve või kuulub töö garantii alla
  • Seadmete korraline perioodiline hooldus ja tööde jälgimine
  • Konkreetse seadme või masina juures tehtud tööde, kasutatud materjalide ja varuosade ajalugu
  • Meeldetuletuste saatmine kliendile SMS-ga tulevase teenindusaja kohta
Võta meiega ühendust!
Täitke palun alltoodud vorm ning meie müügiesindaja valmistab teile ette personaalse kasutajakonto demoandmebaasi ja võtab teiega ühendust.