CRM

CRM ehk kliendisuhete juhtimine ehk klientide haldus hõlmab erinevate tegevusaladega firmades erinevaid tegevusi ja infovajadust. Enamasti eeldatakse CRM tarkvara puhul müügi ja kliendisuhete juhtimise töövahendit.

Peamised kliendisuhete juhtimise võimalused Directos on:

  • põhjalik klientide andmebaas koos isedefineeritavate lisaandmetega
  • kontaktisikute andmebaas
  • klientide klassifitseerimine erinevate tunnuste alusel
  • kohtumiste ja sündmuste andmebaas koos kalendriga
  • klienditoimingute aruandlus alates esmakontaktist kuni tehtud arvete ja tasumisharjumusteni
  • detailne ülevaade klientidele tehtud pakkumistest, tellimustest, arvetest
  • müügieelarved toodete, klientide, müüjate lõikes
  • müügieelarvete võrdlus tegelike andmetega
  • kliendi kasumlikkus
  • meeldetuletuste saatmine
  • tehtud pakkumiste realiseerimise tõenäosus, konkurendid, info konkurentide poolt tehtud pakkumiste kohta
  • põhjalik müügiaruandlus klientide, artiklite, müügimeeste jne lõikes
  • müügiaruanded, mis on klikitavad detailsemaks kuni algandmeteni välja, lisaks vaade graafikutena
Võta meiega ühendust!
Täitke palun alltoodud vorm ning meie müügiesindaja valmistab teile ette personaalse kasutajakonto demoandmebaasi ja võtab teiega ühendust.