EN  |  FI  |  LV  |  LT  |  EE
 
 

Firma: Coffee IN OÜ

Asukoht:

Tallinn, Eesti

Tegevusala:

 kohvipoed

Tarkvara enne:

Noom, Erply

TULEMUSED

„Coffee IN kohvipoed asuvad erinevates asukohtades ning seetõttu on meile väga oluline, et omame juhtkonnas pidevalt  ülevaadet kõigi 21 kohvipoe tegevusest ja tulemustest, olenemata sellest kus kohas me parasjagu ise asume. Kõige olulisemaks väärtuseks seoses Directoga on CoffeeIN-i jaoks teadmine, et meil on partner, kelle süsteem töötab laitmatult 24/7, kes suudab operatiivselt pakkuda just meile vajalikke lahendusi ja teeb seda kõike meie jaoks mõistlike hindadega,“ ütles CoffeeIN finantsjuht Agor Õunapuu

„Tänu Directole toimib  Coffee IN-is kliendi boonussüsteemi täpselt nii nagu me soovime ja nagu oma klientidele välja lubame. Kuna Coffee IN-il on ka väga mitmekülgne soodustuste ja kampaaniate süsteem, siis oleme me saanud realiseerida paljud sellised kampaaniad ja soodustuste skeeme, mis varem olid tarkvara võimalustest tingituna mitterealiseeritavad.“ mainis Agor Õunapuu

VÄLJAKUTSED

Firma algusest peale oli nii kassas kui finantsarvestuses kasutusel tarkvara Noom. Ühel hetkel jõudis juhtkond selgusele, et Noom ei ole enam piisavalt kaasaegne lahendus firma vajadustele. Uueks kassatarkvaraks valiti Erply. Üsna ruttu selgus, et tarkvara siiski ei vasta algselt lubatule - liidestus majandustarkvaraga venis ning kliendiboonussüsteemi ei saanud tööle. Kui juba kliendid muutusid rahulolematuks, et kliendiboonussüsteem ei toiminud, siis oli vaja kiiresti leida uus ja töökindel lahendus.

Seejärel langes valik Directo kasuks. Directo lubas soovitud funktsionaalsuses tarkvara juurutada 1 kuuga. CoffeeIN-i poolseks väljakutseks oli üleminek ette valmistada ja kogu personal koolitada uut tarkvara kasutama lühikese ajaga. Koostöös Directoga tehti ettevalmistused üleminekuks ning koolitati töötajad. Kuu aja pärast toimiski Directo CoffeeIN-s nagu lubatud. Ja mis kõige olulisem äri seisukohalt - boonussüsteem toimis laitmatult ja just nii nagu klientidele lubatud. 

LAHENDUS

Hoolimata väga kiirest uuele tarkvarale üleminekust oli töötajate poolt tagasiside Directole positiivne. „Kui ostsime uue firma, siis töötajad kohe küsisid, et millal nemad teise kassasüsteemi asemele Directo saavad.“ mainis CoffeeIN finantsjuht.

Directo puhul on väga suureks plussiks kuutasu põhine hinnamudel, mis on ühtlasi lihtne ja paindlik, kuna kasutajate arvu saab vastavalt vajadusele tõsta või langetada. Ära jäävad kõik litsentside soetamise, arendustasude maksmise, klienditoe eest tasumise ning serveripargi omamise ja haldamise kulud - kõik see on juba Directo kuutasu hinna sees ning toimib laitmatult. Võrreldes mõne teise, ka kuutasu põhise majandustarkvaraga, on Directo funktsionaalsus ja kasutusmugavus selgelt paremad, kattes ära kogu ettevõtte majandusarvestuse ja äriprotsesside ahela. Directot on lihtne, mugav ja sellest tulenevalt ka odav juurutada. Kuna Directosse on sisse ehitatud väga laialdased andmete ekspordi ja impordi võimalused, siis saab keskmine Exceli kasutaja enamuse andmete Directosse sisseviimisega ise hakkama ning keerukamate asjadega aitavad operatiivselt Directo konsultandid.

Tänu Directo suurepärastele liidestuse võimalustele on CoffeeIN boonussüsteem online´is liidestatud mobiilse kliendikaardi süsteemiga, mis tagab selle, et kliendid näevad oma nutitelefonis boonuste muutust sisuliselt reaalajas. Samuti on koostöös Directoga välja arendatud RFID tehnoloogial põhineva kliendituvastussüsteem, mis oluliselt kiirendab ja lihtsustab tehingute sisestamist Directosse. Kliendi tuvastamiseks piisab kui klient viibutab kleebist lugeri ees.

„Directo plussiks on kindlasti tarkvara pidev arendamine ning uued innovatiivsed lahendused, mis jõuavad kõigi firmadeni,“ mainis Agor Õunapuu

Return

 
 

Kontakt

 Directo OÜ Mõisa 4, 13522 Tallinn, Eesti

Directo

 kasutajatugi Telefon 671 8578 (E-R 09:00 kuni 17:00), Fax 671 8570, e-mail info @ directo .ee