EN  |  FI  |  LV  |  LT  |  EE
 
 
 

Uudised

> 14.11.2014 Directo tõusis Eesti ettevõtete konkurentsivõime edetabelis
> 16.10.2014 Directo Äripäeva IT firmade TOPis
> 02.10.2014 Uus klient - Lignator Logistika OÜ
 
Vanemad uudised

Directo ja Elioni uus koostööprojekt - Targad Kõned


27.04.2012 Elion on turule toonud uue teenuse - Targad Kõned. Esimese majandustarkvarapakkujana integreeris Directo selle teenuse oma funktsionaalsusega.

Tarkade Kõnede teenust saavad kasutada kõik Elioni kliendid, kelle on VoIP Äritelefon. Directoga liidestatuna saab teenust kasutada nii väljahelistamiseks kui ka sisenevate kõnesündmuste haldamiseks.

Esimene ehk nn. click-to-call funktsioon tähendab seda, et Directos on telefoninumbrid klikitavad lingid, millele klõpsates helistab teie lauatelefon soovitud numbrile. Niimoodi saab hõlpsasti suvalisest loetelust (kliendid, arved vms), kus on telefoninumbri väli, ühe klikiga oma kliendile helistada. Lisaks on otse helistada võimalik paljudelt müügidokumentidelt.

Teine funktsioon tekitab Directosse iga siseneva telefonikõne peale uue sündmuse, mis on seotud helistaja numbriga ja selle kaudu kohe ka õige kliendiga. Soovi korral on võimalik Directot nii seadistada, et kohe telefonikõne alguses avaneb automaatselt seotud sündmus, siis on hea jutuajamise käigus seda vajaliku infoga täita.

Kuna Directo ja Elioni vaheline koostöö antud projekti raames on seni olnud väga viljakas, on tulevikus tõenäoline teenusele täiendavate lisafunktsioonide tekkimine.

Teenuse häälestamiseks on oluline omada Elioni VoIP teenuse administratiivkasutajat. 

Samal teemal juttu ka Elioni kodulehelt: Targad Kõned


Tagasi

 
 

Kontakt

 Directo OÜ Mõisa 4, 13522 Tallinn, Eesti

Directo

 kasutajatugi Telefon 671 8578 (E-R 09:00 kuni 17:00), Fax 671 8570, e-mail info @ directo .ee