EN  |  FI  |  LV  |  LT  |  EE
 
 

Miks firmad loobuvad teistest raamatupidamisprogrammidest Directo kasuks?


1. Laialdased võimalused kogu firmale

Internetipõhise majandustarkvara Directo funktsionaalsus hõlmab lisaks finantsarvestusele müüki, CRM-i (kliendihaldust), ostu- ja laojuhtimist, kassasüsteemi, ressursside juhtimist ja dokumendihaldust. Directos on ka märkimisväärne hulk töövahendeid juhtidele, kes soovivad kursis olla firmas toimuvaga ja kellele ei piisa raamatupidamisaruannetest kord kuus. Directo baaspaketis on kõik vajalikud moodulid (v.a. tootmine ja palgaarvestus). Seega saab ettevõte kasutada kohe kogu Directo funktsionaalsust või vastavalt vajadusele võtta järjest enam kasutusele uusi võimalusi ilma, et peaks selle eest midagi juurde maksma. Directo funktsionaalsus ei saa takistuseks firma kasvule. Directo klientide hulgas on mitmeid ettevõtteid, mis on ühe mehe firmast kasvanud kümnete müügikohtadega ja kümnetesse miljonitesse eurodesse ulatuvate käivetega ettevõteteks.


2. Reaalajas info olenemata asukohast

Directo on internetipõhine tarkvara, mille kasutamiseks on vajalik ainult internetiühenduse olemasolu. Seega on Directot mugav kasutada firmadel, mille allüksused asuvad erinevates kohtades, sest kõik inimesed töötavad samas andmebaasis, mis tagab juhtimiseks ja otsustamiseks vajaliku info adekvaatsuse reaalajas. Paljud peavad oluliseks ka võimalust töötada Directos erinevates asukohtades – teistes kontorites, kodus, komandeeringus.


3. Paindlik lahendus kliendi vajadustele

Ettevõtted ja nende vajadused on erinevad ning sageli ei pruugi paketitarkvara võimalused sobida ettevõtte tööprotsessidega. Directo võimaldab programme kohandada just ettevõtte vajadusteks ning vajaduse korral on võimalik tellida arendustöid.


4. Läbipaistev ja stabiilne hinnapoliitika

Directo klient ei pea ostma programmi uusi versioone ega maksma arusaamatuid iga-aastaseid arendus- ja hoolduskulusid nagu mitmete teiste raamatupidamise programmide puhul. Directo klient teab täpselt, mille eest ja kui palju ta maksab. Directo on renditarkvara ehk klient ei pea tarkvara soetamisel tegema suuri investeeringuid litsentsi soetamiseks, vaid maksab igakuiselt kindlat kuurenti. Lisaks tarkvarale sisaldab kuutasu kliendituge, serverirenti, versiooni uuendusi ja varukoopiaid.

5. Aruannete võimaluste rohkus

Directo aruannete valik on pannud uusi kliente imestama ning nad on öelnud, et on kogu aeg sellisest aruannete võimalustest puudust tundnud. Paljud Directo kasutusele võtnud firmad on loobunud erinevate aruannete koostamisest Excelis, sest nad saavad kogu vajaliku info ja aruandluse Directost.


6. Töökiirus

Vahel kardetakse, et töö internetipõhise tarkvaraga on aeglasem kui arvutisse installeeritud tarkvaraga. Praktika on näidanud, et firmad, kes eelnevalt on olnud hädas mahukate aruannete (näiteks reskonto või laoseis) koostamisega, on peale ületulekut tõdenud, et Directo kuvab samad aruanded peaaegu momentaalselt. Directot kasutab kassades ka märkimisväärne hulk kauplusi, kes kiidavad programmi kiirust.


7. Liidestatav teiste tarkvarade ja veebilahendustega

Praktika näitab, et üha enam ettevõtteid loob internetipõhiseid klienditeeninduskeskkondi ja veebipoode ning tekib vajadus veebilahendusi ja teisi tarkvarasid integreerida majandustarkvaraga. Directo on XML liidese abil liidestatud paljude erinevate klientide tarkvara lahendustega, mis võimaldab hoida kokku nii aega kui raha andmete dubleeriva sisestamise arvelt ning tagab ka adekvaatsed andmed. Liidestamisel liigub kogu info Directo ja teiste lahenduste vahel reaalajas, ilma vajaduseta regulaarselt faile “sisse tõmmata”. Loe lähemalt Directo liidestamisest.


8. IT kulude kokkuhoid

Directo kasutuselevõtt on võimaldanud firmadel loobuda oma serverist ning majandustarkvara ja serveri administreerimisega seotud IT kuludest. Klient ei pea muretsema igapäevaste IT probleemide pärast, vaid saab keskenduda oma põhitegevusele ja jätta IT valdkonna oma ala professionaalidele.

9. Mugav üleminek Directole

HansaRaamast (kui ka mitmest muust majandustrakvarast) Directole üleminekul säilivad kliendi andmete ajalugu. Peale Directole üleminekut jätkatakse tööd samast kohast, kus see eelnevalt pooleli jäi.

Vaata, mida arvavad Directo kliendid, kel on enne kasutuses olnud Hansa Financials või HansaRaama ning kes on läinud üle Directole: E-Lux kodutehnika, Kirjastus Varrak, Rimess, Go Grupp


 
 

Kontakt

 Directo OÜ Mõisa 4, 13522 Tallinn, Eesti

Directo

 kasutajatugi Telefon 671 8578 (E-R 09:00 kuni 17:00), Fax 671 8570, e-mail info @ directo .ee