Väljakutse

Autode müügi ja teeninduse spetsiifikat arvestava hea tarkvara kasutuselevõtmine. Eurost Auto tegeleb Mazda ja Nissani autode müügi ja teenindusega. Ettevõtte loomisel tekkis vajadus leida tarkvara, mis sobiks hästi autoettevõttele. Valiku käigus oli alternatiivseks variandiks paljudes autofirmades kasutusel olev Automaster. Kaalukauss kaldus Directo kasuks, sest Directo võimalused katsid kõik olulised vajadused, kuid algne investeering Directo kasutuselevõtul oli märkimisväärselt väiksem ning juurutus oluliselt kiirem.

Lahendus

Kogu Eurost Auto äritegevus – autoteenindus, autode müük kui ka raamatupidamine on Directos. Directo kasutuselevõtul tehti ka mõningaid arendusi spetsiaalselt autoettevõtte vajadusest lähtudes. Näiteks arendati võimalus jälgida kliendi auto ajalugu alates müügist kuni iga teeninduse ja remondi detailse infoni. Teeninduses on kasutusel tööde planeerimiseks kalender Directos, mis annab hea ülevaate töödest ning võimaldab kliendile pakkuda vabu teeninduse aegu. Töötajad vaatavad oma kalendrist neile planeeritud töid. Kalendris saab hea ülevaate juba peale vaadates, sest erinevate tööde staatused on visuaalselt värvidega eristatud. Hetkega näeb millised autod on tulnud teenindusse, kas auto on töös või valmis ja kas arved on tehtud. Kasutusel on ka SMS teavitused klientidele – meeldetuletused enne teenindusaega ning teavitus kui auto on valmis ja klient võib järgi tulla. Eurost Auto on kasutusele võtnud sisearved, et kalkuleerida täpselt autode omahinda, mis koosneb erinevate osakondade poolsetest teostatud töödest, tarvikutest ja lisadest. Directo on ka hea abimees müügi tõhustamisel – head aruandlusvõimalused on andnud võimaluse teha kindlatele kriteeriumitele vastavatele klientidele suunatud pakkumisi ning kliendid on positiivselt üllatunud kui neile pakutakse õigel ajal lahendust lähtudes nende vajadusest.

Tulemus

„Directo plussiks on, et kogu ettevõtte tegevus on ühes programmis koos ning vajalik info kergesti leitav ning kõigile käepärast.“ ütles müügijuht Meelis Õitspuu, kes eelnevalt on Eurost Autos ka teenindusjuhi rollis olnud. Lisaks autode müügile ja teenindusele on Directo lihtsustanud ka raamatupidamist. Ostuarvete läbivaatamise ja aksepteerimise kiirendamiseks on kasutusel menetlus – ostuarvete allkirjastamine Directos. Aksepteerimist hõlbustab kohe ekraanil olev ostuarve pdf ning vastutajad saavad anda oma allkirjad vastavalt määratud järjekorrale ning vastutusvaldkonnale. „Kui kuskil ettevõtte tegevuses märgatakse, et on vaja protsesse tõhustada, siis otsitakse lahendust see tegevus Directosse viia.“ ütles müügijuht Meelis Õitspuu. „Directo on hea koostööpartner, sest oma muredele saab alati lahendused ning soovitud arendused tehakse kiiresti.“

Eurost Auto

Tallinn, Eesti
Nissani ja Mazda müük ja teenindus

Directo on hea koostööpartner, sest oma muredele saab alati lahendused ning soovitud arendused tehakse kiiresti.

Eurost Auto OÜ müügijuht Meelis Õitspuu

Väljakutse

Autode müügi ja teeninduse spetsiifikat arvestava hea tarkvara kasutuselevõtmine.

Eurost Auto tegeleb Mazda ja Nissani autode müügi ja teenindusega. Ettevõtte loomisel tekkis vajadus leida tarkvara, mis sobiks hästi autoettevõttele. Valiku käigus oli alternatiivseks variandiks paljudes autofirmades kasutusel olev Automaster. Kaalukauss kaldus Directo kasuks, sest Directo võimalused katsid kõik olulised vajadused, kuid algne investeering Directo kasutuselevõtul oli märkimisväärselt väiksem ning juurutus oluliselt kiirem.

Lahendus

Kogu Eurost Auto äritegevus – autoteenindus, autode müük kui ka raamatupidamine on Directos.

Directo kasutuselevõtul tehti ka mõningaid arendusi spetsiaalselt autoettevõtte vajadusest lähtudes. Näiteks arendati võimalus jälgida kliendi auto ajalugu alates müügist kuni iga teeninduse ja remondi detailse infoni.

Teeninduses on kasutusel tööde planeerimiseks kalender Directos, mis annab hea ülevaate töödest ning võimaldab kliendile pakkuda vabu teeninduse aegu. Töötajad vaatavad oma kalendrist neile planeeritud töid. Kalendris saab hea ülevaate juba peale vaadates, sest erinevate tööde staatused on visuaalselt värvidega eristatud. Hetkega näeb millised autod on tulnud teenindusse, kas auto on töös või valmis ja kas arved on tehtud. Kasutusel on ka SMS teavitused klientidele – meeldetuletused enne teenindusaega ning teavitus kui auto on valmis ja klient võib järgi tulla.

Eurost Auto on kasutusele võtnud sisearved, et kalkuleerida täpselt autode omahinda, mis koosneb erinevate osakondade poolsetest teostatud töödest, tarvikutest ja lisadest.

Directo on ka hea abimees müügi tõhustamisel – head aruandlusvõimalused on andnud võimaluse teha kindlatele kriteeriumitele vastavatele klientidele suunatud pakkumisi ning kliendid on positiivselt üllatunud kui neile pakutakse õigel ajal lahendust lähtudes nende vajadusest.

Tulemus

„Directo plussiks on, et kogu ettevõtte tegevus on ühes programmis koos ning vajalik info kergesti leitav ning kõigile käepärast.“ ütles müügijuht Meelis Õitspuu, kes eelnevalt on Eurost Autos ka teenindusjuhi rollis olnud.

Lisaks autode müügile ja teenindusele on Directo lihtsustanud ka raamatupidamist. Ostuarvete läbivaatamise ja aksepteerimise kiirendamiseks on kasutusel menetlus – ostuarvete allkirjastamine Directos. Aksepteerimist hõlbustab kohe ekraanil olev ostuarve pdf ning vastutajad saavad anda oma allkirjad vastavalt määratud järjekorrale ning vastutusvaldkonnale.

„Kui kuskil ettevõtte tegevuses märgatakse, et on vaja protsesse tõhustada, siis otsitakse lahendust see tegevus Directosse viia.“ ütles müügijuht Meelis Õitspuu. „Directo on hea koostööpartner, sest oma muredele saab alati lahendused ning soovitud arendused tehakse kiiresti.“

Võta meiega ühendust!
Täitke palun alltoodud vorm ning meie müügiesindaja valmistab teile ette personaalse kasutajakonto demoandmebaasi ja võtab teiega ühendust.