Väljakutse

Veebikaubamajale Hansapost majandustarkvara juurutamine, mis annaks parema ülevaate ärist, lihtsustaks äriprotsesse ja vähendaks käsitööd. Olemasolev majandustarkvara HansaRaama ja isetehtud web ei rahuldanud enam kiiresti kasvava firma vajadusi. Firma vajas oluliselt suuremate võimalustega tarkvara. Directo kasuks otsustati, sest Directol oli parim hinna-kvaliteedi suhe võrreldes teiste turulolevate tarkvaradega. Oluline oli ka olemasolevate klientide soovitused ning Directo Eesti päritolu. Veebikaubamaja Hansapost ühines Hobby Halliga ning on praegu Hobby Hall Eesti filiaal. Firmal on üle 600 000 kliendi ning 700 000 toote. Seega on väga oluline, et majandustarkvara tuleks hästi toime suurte andmemahtudega.

Lahendus

Directot kasutavad igapäevaselt oma töös üle 50 inimese ning Directo on erinevate tarkvarade liidestuste keskpunktiks. Igapäevatöös kasutavad Directot tootejuhid, kategooriajuhid, ostujuhid, klienditeenindus ning raamatupidamine. Directo on kasutuses ka Järve Keskuses asuvas Hansaposti poe kassas. „Directos on väga mõistliku hinna eest paketis väga lai funktsionaalsus. Väga oluline on ka, et Directo töötajad on professionaalsed.“ sõnas IT juht Toomas Oper. Directo, olles liidestuste sõlmpunktiks, toob kokku andmed erinevatest kasutusel olevatest tarkvaradest. Directo on liidestatud veebipoe, telefonimüügi tarkvara ja Smarteni laoga. Smartenist ostetakse sisse kogu laoteenus kuni kauba klientidele lähetamiseni. Lao sünkroonsus majandustarkvaraga on ettevõtte tegevuses ülikriitiline ning veatundlik, mistõttu liides peab tagama igal ajahetkel andmete korrektsuse. „Directoga liidestamine on lihtne, kliendivajadustest lähtuv ning päringute võimekus hea, „ ütles IT juht Toomas Oper Ettevõte omandas Lätis 2 veebipoodi X-Net ja Upstore. Eesmärk oli nendes juurutada samasugused tööprotsessid ja tarkvaralahendused kui Eestiski. Directo võimaldaski kiiresti ja mugavalt kopeerida tööprotsessid ja lahendused Läti ettevõttes, et tagada ühtsed tööpõhimõtted grupis.

Tulemus

Directo kasutuselevõtt automatiseeris tööprotsesse, mille tulemusena vähenes käsitöö. Tänu Directole on kogu ärist parem ülevaade. Klienditeeninduse tase on tõusnud, klientide probleemide ning nende lahendamise üle on parem kontroll. „Directo plussideks on kindlasti paindlikkus, kasutusmugavus ning kliendi vajadustest lähtuv liidestamine“ sõnas IT juht Toomas Oper.

Hansapost

Eesti, Läti
E-kaubandus

Directo plussideks on kindlasti paindlikkus, kasutusmugavus ning kliendi vajadustest lähtuv liidestamine

Hansapost IT juht Toomas Oper

Väljakutse

Veebikaubamajale Hansapost majandustarkvara juurutamine, mis annaks parema ülevaate ärist, lihtsustaks äriprotsesse ja vähendaks käsitööd.

Olemasolev majandustarkvara HansaRaama ja isetehtud web ei rahuldanud enam kiiresti kasvava firma vajadusi. Firma vajas oluliselt suuremate võimalustega tarkvara. Directo kasuks otsustati, sest Directol oli parim hinna-kvaliteedi suhe võrreldes teiste turulolevate tarkvaradega. Oluline oli ka olemasolevate klientide soovitused ning Directo Eesti päritolu.

Veebikaubamaja Hansapost ühines Hobby Halliga ning on praegu Hobby Hall Eesti filiaal. Firmal on üle 600 000 kliendi ning 700 000 toote. Seega on väga oluline, et majandustarkvara tuleks hästi toime suurte andmemahtudega.

Lahendus

Directot kasutavad igapäevaselt oma töös üle 50 inimese ning Directo on erinevate tarkvarade liidestuste keskpunktiks.

Igapäevatöös kasutavad Directot tootejuhid, kategooriajuhid, ostujuhid, klienditeenindus ning raamatupidamine. Directo on kasutuses ka Järve Keskuses asuvas Hansaposti poe kassas.

„Directos on väga mõistliku hinna eest paketis väga lai funktsionaalsus. Väga oluline on ka, et Directo töötajad on professionaalsed.“ sõnas IT juht Toomas Oper.

Directo, olles liidestuste sõlmpunktiks, toob kokku andmed erinevatest kasutusel olevatest tarkvaradest. Directo on liidestatud veebipoe, telefonimüügi tarkvara ja Smarteni laoga. Smartenist ostetakse sisse kogu laoteenus kuni kauba klientidele lähetamiseni. Lao sünkroonsus majandustarkvaraga on ettevõtte tegevuses ülikriitiline ning veatundlik, mistõttu liides peab tagama igal ajahetkel andmete korrektsuse.

„Directoga liidestamine on lihtne, kliendivajadustest lähtuv ning päringute võimekus hea, „ ütles IT juht Toomas Oper

Ettevõte omandas Lätis 2 veebipoodi X-Net ja Upstore. Eesmärk oli nendes juurutada samasugused tööprotsessid ja tarkvaralahendused kui Eestiski. Directo võimaldaski kiiresti ja mugavalt kopeerida tööprotsessid ja lahendused Läti ettevõttes, et tagada ühtsed tööpõhimõtted grupis.

Tulemus

Directo kasutuselevõtt automatiseeris tööprotsesse, mille tulemusena vähenes käsitöö. Tänu Directole on kogu ärist parem ülevaade. Klienditeeninduse tase on tõusnud, klientide probleemide ning nende lahendamise üle on parem kontroll.

„Directo plussideks on kindlasti paindlikkus, kasutusmugavus ning kliendi vajadustest lähtuv liidestamine“ sõnas IT juht Toomas Oper.

Võta meiega ühendust!
Täitke palun alltoodud vorm ning meie müügiesindaja valmistab teile ette personaalse kasutajakonto demoandmebaasi ja võtab teiega ühendust.